Terima kasih pada anda yg sudi....

Thursday, January 20, 2011

Terima Kasih ...terharu atas kesudianmu....

biskut romylax dan chocolate nut
Salam semua...harap hari cuti ni sihat semua..bersantai-santai dengan ahli keluarga...sambil tenang -tenangkan fikiran. Biskut ni minggu lepas saya menuntut ilmu dengan seorang kenalan...makcik ni,umurnya lebih kurang 60 tahun keatas.. memang terer buat biskut- biskut  raya ...yang saya rasa sangat bersyukur dan terharu sangat ialah...makcik ni sanggup datang rumah saya untuk ajar saya buat biskut - biskut keluaranya(tanpa bayaran...terharunye).Alhamdulilah hujung minggu nanti makcik ni datang lagi kerumah saya,produk biskutnya lebih 20 jenis berlainan rasa dan bentuk.Saya berkongsi disini kerana rasa terima kasih saya padanya,sanggup luangkan masa untuk saya mempelajari semua ini.Dan kepada teman -teman di luar sana berminat nak oder atau merasai 'air tangan orang lama' boleh hubungi saya.

rasanya memang sedap...dan rangup

No comments:

Post a Comment