Recent Posts

Thursday, January 27, 2011

Aku nak jadi tokeh BISKUT RAYA lak...

Salam semua...maaf la ye saya ni sekejap tengelam timbul je...dalam berblog...banyak hal ...dan urusan...baru-baru ni...handphone buat hal...tangkap gambar pun hanya satu-satu tu je la....pakai kemera blackberry itu pun orang bagi...ok ja juga kan nak harap kita beli memang tak la kan...
Gambar biskut raya kat atas tu projek kita hari minggu lepas....raya tahun ni siapa nak merasa biskut saya boleh la oder...gerenti berbaloi- baloi...raya lambat lagi...tak pe promosi kena lebihhhhh

No comments:

Post a Comment