Terima kasih pada anda yg sudi....

Monday, January 31, 2011

Genting Highland


Selamat bercuti semua...saya pun turut rasa seronok juga la cuti- cuti ni .Semalam sepanjang hari hujan dari Kuala lumpur sampai la ke Genting Highland. Sebut pasal Genting Highland semalam sempat saya dan anak - anak merasai suasana disana 1 hari..mengikut my hubby yang kebetulan ada urusan disana.Tapi disebabkan cuaca tidak mengizinkan kita main kejar -kejar kat dalam bangunan je lah...penat layan tiga puteri yang seronok sampai tak nak balik ni...layan je lah sedahagian dari gambar kami ni ye... 









No comments:

Post a Comment

14 mei.... hari indah buat aku sebagai ibu.

Tarikh 14 mei setiap tahun datang dan berlalu silih berganti Aku bahagia .... Penuh dengan memori indah.... 3 puteri kesayangan pinjama...