Terima kasih pada anda yg sudi....

Thursday, September 2, 2010

Menu bersahur dan pemakanan tambahan


Selera untuk bersahur makin hari dah rasa makin kurang..malas nak bangun.Tapi dek kerana anak sulung saya tu...tahun ni alhamdulilah,dari awal ramadhan hingga  hari ini baru 3 hari tak puasa.Ok la tu dalam keadaan dia yang selalu tak berapa sihat dan selalu alahan dapat juga menunaikan ibadat puasa.


Kami sekeluarga biasa mengambil makanan tambahan untuk imuniti badan.Macam anak saya yang alahan dari kecil lagi semenjak mengamalkan produk MAS AYU badan dia bertambah sihat dan ketahanan untuk dijangkiti penyakit berkurangan.

Tiga jenis makanan tambahan ni yang selalu diamalkan oleh anak saya selepas berbuka dan selepas bersahur.


Saya  pula bekerja tak tentu masa sebagai seorang peniaga,uruskan keluarga,anak - anak sekolah,saya mengambil Amirtha dan Juita.Alhamdulilah...disamping menjaga pemakanan kita seharian dan juga mengamalkan vitamin dan pemakanan tambahan seperti ini saya rasa bertambah sihat dan bertenaga untuk menguruskan keluarga dan berniaga.

Anda bagaimana? tak rugi untuk mencubanya.

Bersahur tadi hanya Mee Indonesia je...makanan lain dah rasa tak berselera nak telan....

No comments:

Post a Comment