Recent Posts

Friday, July 29, 2011

Pecah rekod...

Pecah rekod aku hari ni..ni N3 yang kelima.Biasa la kerja orang rajin..hihih. Talam sekonteng ni Masjid Khadijah oder last minit jam 3pm. Kak Tah(ajk masjid) oder nak kuih ni ,jam 6 pm  kena hantar mau nye aku tak kelam kabut...aku faham ...waktu tu..Kak Tah kesibukan (lupa la tu...) menguruskan satu program FOROM PERDANA yang diadakan di laman MASJID KHADIJAH.apa lagi siap je kukus aku masuk je kuih talam tu dalam frezer...alhamdulilah jam 6pm dah boleh potong.....

50 biji karipap

Dulu aku malas sangat buat karipap kulit biasa ni ....kerana bila kita goreng masa nak pusing bagi sama rata masanya amat lah susah....bila dah mengenali si dia zalinzalina aku dah jatuh hati n suka hati je buat karipap ni, Nak petua tu pi umah zalinzalina...ye.

1 comment:

  1. Asalamualaikum...yeee saya pun dah katuh cinta pada kuih2 ZZ...cikgu Nur punya apa kurangnya..tepikat gitu

    ReplyDelete