Terima kasih pada anda yg sudi....

Tuesday, July 12, 2011

Bermula dari sini aku mengorak langkah.....

 Bermula dari sini aku mengorak langkah...semoga segala usaha ini diberkati ILAHI dalam membantu mereka yang kurang berkemampuan....
Alhamdulilah hari minggu yang lepas 10/7/2011 selesai sudah 'kelas coklat  pertama, saya kelolakan' dibawah naungan  kesatuan penduduk dan ibu tunggal .

hasil tangan dari peserta
Disebab kan ..kebizian...terlampau sibuk dengan soalan2 dari peserta aku lupa nak tangkap gambo...yang sempat ambik pun sekeping 2 je...itu pun tak berapa clear...al maklum je lah....kemera henpon...

sebahagian dari peserta....

1 comment:

  1. nur..pasni kalau nur ada buat kelas apa2 inform kak ina ye...kak ina pun cadang sebelum puasa ni nak buat kelas buat kuih kat rumah coz ramai sangat yg tanya...boleh gak diorang bisnes masa puasa nanti kan :)

    ReplyDelete

14 mei.... hari indah buat aku sebagai ibu.

Tarikh 14 mei setiap tahun datang dan berlalu silih berganti Aku bahagia .... Penuh dengan memori indah.... 3 puteri kesayangan pinjama...