Terima kasih pada anda yg sudi....

Thursday, November 4, 2010

Berkebun?


Dua pohon strawberry ni my hubby bawa balik dari Cameron Highlands..nak bekebun macam LG terpaksa lupakan...duduk rumah berlapis - lapis ni semua ruang terhad , nak lepaskan gian berkebun ,meramas -ramas tanah ,bermain dengan cacing , ini je lah....' lagi pun tangan saya panas' kata org tua -tua tak sesuai berkebun nanti semua pokok mati.Ye ke? continue yang orang lain tanan la  kan...





1 comment:

  1. salam kenal kak...
    wah..kira boleh tahan jugak la tuh..mula2 dua pasu lama2 banyak la nanti.dulu saya pun xpandai berkebun, tapi bila dah hari2 buat...ok jer. jemput ke blog saya tengok kebun saya pula ye..

    ReplyDelete

14 mei.... hari indah buat aku sebagai ibu.

Tarikh 14 mei setiap tahun datang dan berlalu silih berganti Aku bahagia .... Penuh dengan memori indah.... 3 puteri kesayangan pinjama...