Recent Posts

Tuesday, August 17, 2010

Kempunan aku hari ni.....

Hari ni saya teringin sangat nak makan sagupal...terasa sangat nak merasanya...lemak- lemak manis...tapi dek kerana tempahan sardin roll yang terlewat...jam 12.30 pm kak Ani AJK Masjid Al-khadijah baru bagitau saya , dengan rela terpaksa la saya menyiapkan 250 pcs sardin roll untuk mereka yang berbuka puasa hari ni....
Keinginan tekak saya untuk menikmati sagupal terasa sampai kemalam...nak membeli kat bazar ramadhan petang tadi  tak puas hati...tengok kuah nya cair semacam je..
Jadi malam ni layannnn jelah gambar puding sago Mat Gebu...

3 comments:

  1. cian nya dier... tapi esok masih ada kan... bolehlah buat... jgn lupa anto kat saya semangkuk sagupal tu ye.... saya pun tah terliur tgk gambar sagupal mat gebu tu....

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tu la wana...teringin sangat...hari ni kena buat juga...beli tak puas nak makan...

    ReplyDelete