Terima kasih pada anda yg sudi....

Sunday, March 20, 2011

Kerinduan dikampung halaman......


Assalamualaikum semua.....sepanjang seminggu yang lepas saya pulang ke kampung di Terengganu Besut... menjengah keluarga disana , menyedut udara gunung tebu yang sejuk dingin nyamam....emmmm segar... dipagi - pagi mendengar kicauan bunyi burung - burung .Satu situasi yang tak dapat yang saya rasai di KL.
gambar ni depan rumah mama saya di Felda Selasih.Gunung Tebu yang berkabus sejuk, masa  zaman saya kecil -kecil dulu dalam awal 90an kabusnya sampai ke laman rumah... sekarang cuaca makin berubah. kabusnya dah makin kurang...



Di hadapan rumah mama yang masih dalam pembinaan.
Walaupun birthday mama lambat lagi (bulan 7 ) saya buat awal untuknya..saja suka- suka ,untuk makan anak beranak setelah sekian lama tidak bersua muka..

kek alunan kasih

No comments:

Post a Comment