Terima kasih pada anda yg sudi....

Friday, August 23, 2013

sedap menikmatinya...nagis nak menyudahkannya......


Karipap pusing oh...karipap pusing....

Dulu - dulu waktu 'mude belia tenaga umpama kata orang macam superwomen ,karipap pusing ni I boleh siapkan tak sampai 1 jam 100 bijik... sekarang ni mak aiiiiii bercinta I nak menyiapkan... tak tau la tenaga mana yang kurang ... al maklum la angka dah bertambah... sekejap je masa berlalu....

tapi mengingat kan peminat setia ku yang nak kan juga karipap pusing ni... bercinta pun bercinta la..... I siapkan jua tempahan anda.....


Frozen untuk nani... shah alam..
tq sayang.....






No comments:

Post a Comment

14 mei.... hari indah buat aku sebagai ibu.

Tarikh 14 mei setiap tahun datang dan berlalu silih berganti Aku bahagia .... Penuh dengan memori indah.... 3 puteri kesayangan pinjama...