Terima kasih pada anda yg sudi....

Sunday, March 20, 2011

Majlis Pertunangan Syam dan Shima

Alhamdulilah 19 hb March 2011 selamat sudah majlis pertunangan adik saya(Syamsyudin dan Shima )lupa nak tulis nama atas kek.berlangsung dengan sempurnanya.Saya buatkan kek special untuknya.Semoga pertunangan kalian hingga ke jinjang pelamin...
kek dari pihak perempuan









Agar- agar pelangi salah satu dari hantaran semasa bertunang.












Chocolate box saiz -s dan tat buahterlindung dek reben la pulak.










Pulut semagat...pertama kali aku mereka jadi la macam ni...











Sirih junjung.Susah sangat nak dapatkan bungar segar kat belah kampung saya .letak je bunga plastik.











sirih junjung belah pihak perempuan




Jambangan bunga kaktus.Ini hasil dari pekerja kemas di kampung saya.












kain pasang dah jadi bunga kipas ...hasil kerjatangan dari pekerja kemas juga
























Selamat bertunang( Syam dan Shima)semoga berbahagia...Amin.











Selesai majlis kita berjamu selera ..lambat tangkap gambar..seronok makan bersila dengan segala makanan kampung...budu ,ulam, ikan rebus....











No comments:

Post a Comment