Recent Posts

Wednesday, September 25, 2013

Kek keju meleleh.......

Emmmm ...enaknya tak terkata......

Meleleh juga aku dengan kek keju leleh ni......
sedap tak terkata......






Donat & sardin roll

Donat dan sardin roll...... kesukaan ramai...tq .kerana sentiasa mengulangi oder.....











Sunday, September 15, 2013

Sweetz Nut Crunch...

 Assalamualaikum....
Antara yang terbaru produk kami , iaitu SWEETZ NUT CRUNCH .Alhamdulilah permintaan menggalakkan.... kepada yang beminat boleh menghubungi kami untuk menikmati kudapan yang tidak menjemukan ini....




 




Thursday, September 12, 2013

Kerana mu...kusanggup.....


Alhamdulilah syukur sangat ...semalam di beri kesempatan masa .... saya mula buat kuih ni semua  jam 6 pagi sebab saya punya pelanggan nak makan yang segar dan panas2 lagi. kuih talam oder yang last tu saya potong dalam keadaan yang suam2 kuku ..kurang cantik sikit.alhamdulilah segala tugas dapat di selesaikan tepat jam 11.30 untuk majlis bermula jam 12. sayang sangat kat pelanggan saya yang sorg ni.... last minit oder pun saya sanggup buat.... tq sayang....


pau sambal bilis....karipap sardin homemade.

sardin roll...... 

Kepakaran kami....


Saya pakar dalam membuat kek karemel.... rasa yang lazat 
rasa yang sedang2 manisnya.... harga yang masih berpatutan walaupun harga barangan yang lain melambung naik....



Boleh juga didapati dalam bekas yang comel dengan harga yang berpatutan....




 snow japanese cheese cake 




Yang berlalu... tapi tetap hot permintaannya.....

Permintaan yang terhangat..... alhamdulilah.....
Sardin roll ,sardin homemade resepi lain dari yang lain... amat sedap dan istimewa....

sardin roll 

talam cendol  ,sardin roll ,dan semestinya karipap pusing ..... 


Friday, September 6, 2013

Panas2 dari.. kuali..


Terima kasih fiza ibrahim... kawan yg selalu oder kerja kat hospital pantai.... leh makan panas2 lagi.... 
tahan sampai malam....hi3 ...tq awak.... 






Thursday, September 5, 2013

cupcake pertunangan ....



Alhamdulilah selamat sudah majlisnya...
semoga empunya badan  berbahagia....
terima kasih Muneera





Wednesday, September 4, 2013

Sunday, September 1, 2013

Di Pertubuhan Kebajikan Baitul Hasan.

Assalamualaikum.... semoga selamat sejahtera semua...
Alhamdulilah hari ini saya berkesempatan meluangkan sedikit masa untuk bersama mereka , menyelami hati dan perasaan anak2 yang comel dan seharusnya kita sebagai insan perlu tolong menolong dalam apa jua sumbangan yang termampu oleh kita untuk mereka yang kekurangan ini.

Masih lagi dalam pembinaan.
Alhamdulilah dengan sumbangan orang ramai dah boleh mula beroperasi


Hari pertama beroperasi di tempat baru. bersama Pengurus Persatuan Baitul Hasan

anak - anak gembira mendapat sumbangan .


Di Baitul Hasan saya hanya sebagai sukaralawan. Membantu apa yang terdaya. kepada anda diluar sana ingin menyumbang dan membantu dalam apa jua bentuk sumbangan .boleh menghubungi nombor 03 2284 4532.